Brist på disciplin och fikastund.

Idag hade jag bestämt mig för att gå upp 9 trots ledig dag. Detta för att städa lägenheten som inte varit i såhär dåligt skick sen jag vet inte när. Det slutade med att jag vaknade vid 13 och halva dagen har gått. Känns sjukt kasst, men nu har jag iaf hällt i mig "morgonkaffet" och tänkte börja saneringen snart.
Här i Stockholm snöar det övermycket, vilket gör mig jätteglad och nöjd. Okej, SL har som vanligt ingen direkt beredskap att räkna med, men det gör inget när julen känns så nära och vi har riktig vinter. =)
Imorgon ska jag till 31:an och jobba igen. Känns rätt kul att vara där. Roliga kollegor, bra chef och världens bästa mentor/inskolare. Trots att jag faktiskt längtar riktigt mycket till 34:an så kommer det här säkert gå galant. Om D jobbar imorgon tänkte jag be om en liten repetition i Konflikthantering/Hot & Våld.
Ikväll ska jag fika med Jessica när hon kommer från universitetet. Var länge sen vi sågs så det ska bli trevligt. =) I övrigt inget nytt under solen.

Åh panayia mou vad jag saknar dig ofta Nora.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0