Julen.

Julen har spenderats hos mina föräldrar i Sandviken och har varit jättemysig. Massa fina klappar och julmiddag hos moster och morbror. Allt var frid och fröjd tills någon upptäckte att hela matsalen stod i lågor. Vi lyckades dock släcka den med enorma hinkar vatten.
Juldagen var jag, Robert och Kalle hemma hos en Dennis. Det slutade med att alla stack illa kvickt ner till någon krog och av någon underlig anledning råkade jag, Kalle och Ville bli kvar där. Vi drog och jag tog bussen hem. På det stora hela taget, en trevlig kväll.
I övrigt bara slappat och imorgon åker jag med Siméla till Stockholm igen.
Peace!

Kommentarer
Postat av: Lindisch

Men Staffisch, vem tände på matsalen? Din lilla pyroman ;) Puss på dig

2009-12-29 @ 14:38:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0