Snart jul.

Först och främst vill jag önska er alla en jättefin jul. Och sänder även en tanke till alla dom som inget har eller ingen har. Läste i Metro att det var så många volontärer på stadsmissionen i jul att de var tvungna att säga nej till många andra som också ville jobba volontärt där. Det är sånt som får mig att tro på mänskligheten.

Förut gillade jag inte julen, men numera har den faktiskt börjat kännas riktigt mysig. Att den börjar kännas mysig kanske beror på att jag firat jul på jobbet i fyra års tid så att jag liksom ja... börjat längta efter att fira den med dom som jag är närmast. Dvs. familjen.

Igår hade jag, Robert och Jessica myskväll med lussekatter, Äpplekanel-te och hyrd film. Såna kvällar värmer oerhört.

Nyår firas hos Kalle! Något som också är något att verkligen se fram emot! Laga mat tillsammans, umgås och titta på fyrverkerier.



Kväll på M'bargo. And those were the days of our life.

Kommentarer
Postat av: Jessica

jaaa, jul är myyyys.D

fett trevlig kväll med!

massa pussar

2009-12-20 @ 23:22:12
URL: http://hemlighet.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0