Låt kärleken slå rot.

Herregud. Jag har blivit så sjukt kärlekskrank. Haha. Hatar det ordet, men finns inget bättre ord att beskriva hur jag känner. Jag vill bara ha någon att krama, men det kommer väl när tiden är mogen. Jag har tålamod - faktiskt. =) Det finns väl några kandidater, men vi får väl se vad som händer!
Lyssnar på rusningstrafik med Winnerbäck nu. Fantastisk skiva. "Jag antar att du proppar hjärnan full med Panodil och Cipramil. Det är ett sätt att hänga med.!
Ikväll blir det fest hos Sofie, vilket ska bli sjukt roligt. Det blir väl först förfest hemma hos henne och sen ska vi till någon rolig klubb. Taggad till tusen!
"Jag antar att du vänjer dig. Jag antar att du vet - ensamhet."
Och nej, jag är inte deppig, bara imponerad av Winnerbäck-citat.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0