Ljuset blir större när natten tar form och värmen blir mer värd i storm.

Jag har så mycket funderingar. Gör jag rätt, gör jag fel? Det är alltid så att jag måste tänka mig för i allt jag tar mig för. Ibland önskar jag att jag bara kunde agera utan att tänka. Släppa loss lite och låta mina stålsträngar till nerver få mjukna litegrann.
Det är klart det är bra att vara försiktig och eftertänksam, men ibland känns det som att jag har för mycket kontroll på allt. Eller är jag kanske precis som alla andra när det gäller kontroll. Kanske till och med lite sämre på kontroll? Det kanske bara är jag som upplever det som att jag är ett kontrollfreak. Medan jag egentligen är en oerhört okontrollerad människa.
Säkert tråkigt att läsa detta för alla er andra, men i den här bloggen kommer ju alla mina tankar och funderingar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0