Åh vad härligt!

Vilken härlig eftermiddag jag har haft! Först lunchade jag med Camia och Monika och vi hade verkligen jättetrevligt. Pannkaka till lunch och glass till efterrätt.
Kom hem och bara softade. Lade in lite bilder från nyårshelgen på facebook. Sedan stack jag ut och sprang tills vaderna värkte och jag knappt kunde andas. Men det är så skönt att komma ut och känna den bitande kylan mot ansiktet och bara springa tills man nästan stupar.
Imorgon åker jag hem till föräldrarna. Ska bli skönt. Något som är lite drygt med den här bloggen är att det typ inte funkar att göra styckeindelning osv. Ser ut som 10-åring har skrivt.

Kommentarer
Postat av: molestaren

jamen är inte du som en 10åring in mind? haha

2010-01-08 @ 23:15:58
Postat av: Staffan

Molestaren: Det vet du! ;)

2010-01-09 @ 19:27:53

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0