Feta mediokra bögar.

Jag har ganska medvetet undvikit gaysajten qruiser den senaste tiden. Jag orkar helt enkelt inte med all besatthet av sex, fashion, anorektiska twinks med mera. Jag kanske är lite bitter och cynisk, men jag är varken intresserad av varken kärlek eller sex. Kanske totalt asexuell rentav.
Jag orkar inte spela spel, vara svårflörtad och otillgänglig på låtsas. Det är nog tyvärr som jag alltid befarat; det är endast i sagorna de feta mediokra bögar får drömprinsen och hela kungariket - i evighet.

Kommentarer
Postat av: knacka bög

hörru du är knappast en fet medioker bög! vilka dumheter! sluta skriv sånt skitsnack annars får du spö!

2010-01-13 @ 14:36:35
Postat av: ♥ Z A N D R E A, Is Living The Dream ♥

heej bög :D När kommer du hit?

2010-02-04 @ 22:36:38
URL: http://zandrea.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0