Invigning.

Igår invigde vi Roberts nya studentetta ute på Lappis. Musik, gott vin och trevligt sällskap. Alltså, det låter så hemskt när jag läser igenom min blogg, hur mycket fester det varit lately. Funderar faktiskt på att ta ett break från festandet överhuvudtaget. Kan nog vara klokt.
I övrigt inget nytt under solen. Imorgon är det jobb och på fredag ska jag på något möte med min chef och Karolina från Personal. Får se vad som sägs där.
Jag är så himla nervös över att börja jobba igen. Känns liksom som att jag numera kommer vara "den sjukskrivna" eller vad man ska säga. Det kanske låter superdumt, men ja, det är så det känns. Jag önskar så mycket att det här aldrig hade hänt. Att allt bara hade varit som vanligt. Jag hade gått i min lunk på 34:an, bott här och träffat lite vänner på helgerna. Det hade räckt för mig. Att allt bara hade varit normalt - att jag hade varit normal.

If I could start again
A million miles away
I would keep myself
I would find a way

Kommentarer
Postat av: Frida

Du ÄR normal, och en fin människa!

2010-01-06 @ 20:17:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0