Lite utgång.

Igår kväll träffade jag Sofie för första gången på typ 4-5 månader. Var så otroligt kul att se henne igen. Jag, Robert, Jessica, Sofie och Emil satte oss på Bauer, götgatsbacken och bara snackade hela kvällen, men bröt upp vid 1 då Sofie och Emil skulle hem.
   Jag, Jessica och Robert fortsatte till Berns, som var helt okej. Bra musik, trevligt folk och ordentlig feststämning. Hann typ vara där en timme, men väl värt.
   Idag har bara varit slappdag framför teven med kaffe och sällskap av Robert. Imorgon blir det lite körigt. Hjälpa Robert att flytta, luncha med Sofie och boka in mig på jobbet.

Ha det gott alla!

Kommentarer
Postat av: Kalle

Trodde du skulle säga till om ni bestämde er för att åka in igår... jaja, hoppas ni hade trevligt iaf! Och tack för ett grymt nyår :)

2010-01-03 @ 16:26:15
Postat av: Kalle=Balle

staffan, din blogg rockar! vi ses imorn för lunching, PÖSS/ sofie

2010-01-03 @ 17:16:28
Postat av: Kalle

Sofie: whats with the attitude?

Staffan: håller med, din blogg rock's like ass-barf!

2010-01-03 @ 18:34:30
Postat av: sofie

förlåt kalle, du e ingen balle!

2010-01-03 @ 20:00:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0