Tufft jävla liv.

Det senaste året har som sagt varit skit, mest. Sjukskriven från jobbet i mer än ett halvår. Och som jag gjort bort mig känns det oerhört olustigt att komma tillbaka dit. Jaja, ta tjuren vid hornen i all ära men det är liksom mycket mer än så. Jag behöver en förändring i livet liksom.
   Är nästan säker på att jag börjar läsa på folkhögskola efter sommaren. Jag behöver omväxling och lite nya vyer i livet. Dessutom verkar ljungskile folkhögskola vara en fantastisk skola. Tänk alltså att betala 3600 i månaden och då får man eget rum med toalett och i princip alla måltider. Det är ju liksom som ett internat, vilket jag tror passar mig väldigt bra.

Nu ska jag dricka kaffe och lyssna på Regina Spektor.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0