Kusin och lunchträff.

Igår var jag och träffade Kusin Jennie med tillhörande pojkvän och barn. Oerhört trevligt att se dom igen över en kopp kaffe. Fick några bra råd om ssk-programmet, vilket kändes bra. Dom ville jag skulle stanna över på pizza, men hade planer med familjen; Lasagne och myskväll.

Idag ska jag träffa Linda och luncha med henne. Var så länge sen vi sågs så vi har nog massor att prata om, som det brukar vara. Har saknat henne mycket.

Apropå det här med studier. Jag har ju så länge haft en längtan att bli läkare. Men har nu bestämt mig för att läsa till ssk. Men vad är det som säger att jag inte kan läsa läkarprogrammet sen om jag skulle komma in? Visst, man måste ta ett extralån eftersom man bara får CSN för sex år på universitet, men det kan det väl vara värt? Jag tror det iaf.

I övrigt är allt finemang och jag ser livet med tillförsikt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0