Sandviken.

Ja, då var man hemma hos föräldrarna igen. Samma härliga föräldrar, nytt hus dom bor i. Här är väldigt trivsamt och det är likt gamla huset, men med en modernare touch. Imorgon blir det shopping med mamma och på lördag lunch med Linda och sen en försenad födelsedagsmiddag med familjen. 

I övrigt är allt bra och jag saknar jobbet massa. Vill verkligen börja jobba snart igen. Saknar både jobbet och människorna. 

Har för övrigt funderat på att läsa sjuksköterskeprogrammet och sen Hälso-sjukvårdsadministration för att sen eventuellt bli chefssjuksköterska någonstans. Har även tänkt på psykoterapeut som påbyggnad till sjuksköterskeprogrammet. Känns väldigt lockande. 

Ni får ha en bra helg, så hörs vi!

Kommentarer
Postat av: Zandra

Hej Staffan =) Jag såg din blogg på facebook=) Kul att du funderar på ssk-utbildningen, jag läser det just nu och har kommit halvvägs och det är så jävla kul =) Hoppas det är bra annars! //Zandra

2010-03-25 @ 20:01:35
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/
Postat av: Zandra

Ja hon blir nog professor ;P Från och med nu ska jag börja läsa din blogg, det är ju kul att se hur det går för folk som man inte träffar längre =) Ha det bra//Kramar

2010-03-26 @ 19:40:10
URL: http://zandraostergrenboqvist.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0